فروشگاه مبل کلاسیک سامی مبل
oiaviation
به وب سایت من خوش امدید






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

کل مطالب : 102
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز :
باردید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید سال :
بازدید کلی :
فروشگاه مبل کلاسیک سامی مبل

 تاج مبل استیل یکی از مهمترین و اصلی ترین خصوصیات و‌ ویژگی های مبل‌های استیل یا سلطنتی ، تاج آن‌ها می‌باشد. تاج مبل استیل به راحتی قابل تشخیص بوده و زمان طولانی برای طراحی و ساخت و اجرای آن نیاز است و همین ویژگی نیز موجب متمایز شدن مبلمان استیل از سایر انواع مبل ها می‌شود. تاج مبلمان استیل و‌ پایه های آن بسیار بلند است و این مسئله موجب شده تا این مبل ها برای آپارتمان‌ها و خانه‌هایی که سقف و ارتفاع کوتاهی دارند، مناسب نمی‌باشد. مبل استیل و مبل نیمه استیل چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ مبلمان سلطنتی استیل و نیمه استیل گاهی تقریبا شکل مشابهی دارند و به همین دلیل اغلب با یکدیگر اشتباه  گرفته می شوند.

 همان طور که پیشتر نیز گفتیم، مبلمان استیل یا سلطنتی به صورت ۹ نفره تولید شده و به فروش می‌رسدند. درحالیکه  مبل های نیمه استیل و مبل های راحتی با تاج کم ارتفاع تر به صورت ۷ نفره تولید شده و به بازار عرضه می‌شوند. همچنین جنس چوبی که در مبل های نیمه استیل استفاده  می‌شود، نسبت به چوب مورد استفاده در مبل های استیل یا سلطنتی سبک تر است و طرح منبت کاری آن ها نسبتاً ساده‌تر می‌باشد و همین موضوع موجب کم هزینه تر بودن مبل‌های نیمه استیل نسبت به مبل های تمام استیل یا سلطنتی شده است. شما می‌توانید برای خرید مبل استیل ملایر به صورت حضوری و یا آنلاین به فروشگاه‌های ارائه دهنده انواع مبلمان مراجعه نمایید.

مبل استیل یا نیمه استیل؟ کدامیک بهتر است؟ مبل های استیل یا سلطنتی جزو مبل های گران قیمت با کیفیت و طراحی منحصر به فرد هستند که فضای مجللی به خانه‌ها می‌دهند. طراحی مبل‌های استیل با سبک طراحی سنتی آمیخته شده است و اغلب در آن از چوب طبیعی با رنگ‌های طلایی و نقره‌ای استفاده می‌شود. همه این موارد موجب شده است که مبل کلاسیک سامی مبل، انتخاب کاملاً متفاوتی برای خانه‌ها و فضاهای لوکس باشد.  



تعداد بازدید از این مطلب: 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود